Întrebări frecvente legate de plasarea unei comenzi de invitații la creativcards.ro
Ce trebuie sa stii inainte de plasarea unei comenzi? Am completat un mic ghid care să te ajute.
Tiparirea se refera exclusiv la tiparirea textului, nu si a elementelor grafice prezentate in fotografie.
In cazul invitatiilor ce au elemente color (desene, elemente grafice, personaje etc.) acestea vor veni exact ca in fotografie.
Nu depinde de culoare, depinde de metoda de printare
- print negru / color – culori standard (in afara de alb) – 0,70 lei/buc ( print digital / inkjet)
- print folio – 2,2 lei/buc (imprimarea se face cu o folie metalica aurie/argintie/cupru)
Nu toate modelele de invitații au nevoie de asamblare.
Asamblarea consta in lipire, decupare, indoire, lipire accesorii, lipire funda, legare panglica etc in functie de model.
Chiar daca nu selectați asamblare, veți primi toate piesele invitației astfel încât să le puteți face dvs. la domiciliu. Singurul consumabil ce nu este inclus si de care aveți nevoie este lipici/aracet/dublu adeziv.
Da, în maxim 2 – 3 zile lucrătoare de la confirmarea telefonică a comenzii, veți primi o machetă pe whatsapp sau email.
În maxim 2 – 3 zile lucrătoare de la confirmarea telefonică a comenzii, veți primi o machetă pe whatsapp sau email.
Comanda minima este de 20 de bucati de invitatii.
În maxim 1 – 2 zile lucrătoare de la confirmarea achitării comenzii, veți primi o invitația pe whatsapp sau email.
Durata este de maxim 7 zile lucrătoare din momentul în care s-a confirmat telefonic comanda.
Realizarea comenzii este împărțită astfel:
- 2 – 3 zile lucratoare de la confirmarea telefonică pentru realizarea machetei grafice.
- 1 – 2 zile lucratoare de la confirmarea machetei grafice/oferire BT (bun de tipar) pentru tipărire.
- 1 – 2 zile lucratoare livrarea prin curier.
În funcție de complexitatea comenzii termenul de realizare se poate prelungi daca:
- + 1 – 2 zile lucrătoare dacă invitatiile au asamblare complexă.
- + 3 zile lucrătoare dacă invitațiile au sigilii.
- + 5 zile lucrătoare dacă invitațiile au sigilii cu inițiale.
*Sigiliile cu inițiale nu pot fi realizate în regim de urgență.
*În perioada Aprilie – Iulie termenul se mai poate prelungi cu 2 – 3 zile lucratoare prin prisma faptului ca este o perioadă mai aglomerată.
*Zilele ce sunt considerate lucrătoare sunt de luni până vineri.
Da, însă este necesară o discuție în prealabil pentru a identifica nevoia dvs.
Dacă aveți design-ul dvs. si doriți doar printarea puteți opta pentru varianta de invitație de nunta cu modelul tău.
Da, puteți veni si dvs. cu un text personalizat sau puteți alege din cele prezentate de noi.
In cadrul formularului veți avea un set de întrebări printre care si o astfel de întrebare legată de text.
Acolo puteți opta spre a alege un cod de la unul dintre textele noastre
“Vezi texte invitații pentru nunta”
“Vezi texte invitații pentru botez”
sau puteți selecta text personalizat.
Dacă veți selecta text personalizat se va deschide un câmp unde îl puteți completa.
Din pacate nu, singura posibilitate este de a achizitiona un alt plic suplimentar.
Da, insa este necesar in acest caz sa ne trimiteti textul cu diacritice.
Da, se poate tipari contra cost. Tot ce aveti de facut este sa bifati in cadrul formularului din pagina de produs optiunea aleasa.
Produsele personalizate nu pot fi returnate, deoarece acestea dupa tiparirea/imprimarea conform cerintelor clientului nu mai pot fi folosite catre o alta persoana.
Daca produsele nu au fost personalizate conform machetei grafice acceptate de client, puteti returna produsele achizitionate, iar noi va vom reface in totalitate comanda fara niciun cost suplimentar in maxim 5 zile lucratoare, insa daca produsele au fost realizate exact dupa macheta pe care clientul a oferit un bun de tipar, nu ne asumam raspunderea.
Intrebari despre produse si comenzi
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, creativcards.ro – invitatii si materiale pentru evenimente (creativcards.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi..
Intrebari generale
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.