Întrebări frecvente legate de plasarea unei comenzi de invitații la creativcards.ro

Ce trebuie sa stii inainte de plasarea unei comenzi? Am completat un mic ghid care să te ajute.

Tiparirea se refera exclusiv la tiparirea textului, nu si a elementelor grafice prezentate in fotografie.

In cazul invitatiilor ce au elemente color (desene, elemente grafice, personaje etc.) acestea vor veni exact ca in fotografie.

Tipărirea se taxează suplimentar in functie de optiunile alese de dvs in cadrul formularului

Nu depinde de culoare, depinde de metoda de printare

  • print negru / color – culori standard (in afara de alb) – 0,70 lei/buc ( print digital / inkjet)
  • print folio – 2,2 lei/buc (imprimarea se face cu o folie metalica aurie/argintie/cupru)

Nu toate modelele de invitații au nevoie de asamblare.

Asamblarea consta in lipire, decupare, indoire, lipire accesorii, lipire funda, legare panglica etc in functie de model.

Chiar daca nu selectați asamblare, veți primi toate piesele invitației astfel încât să le puteți face dvs. la domiciliu. Singurul consumabil ce nu este inclus si de care aveți nevoie este lipici/aracet/dublu adeziv.

Da, în maxim 2 – 3 zile lucrătoare de la confirmarea telefonică a comenzii, veți primi o machetă pe whatsapp sau email.

În maxim 2 – 3 zile lucrătoare de la confirmarea telefonică a comenzii, veți primi o machetă pe whatsapp sau email.

Comanda minima este de 20 de bucati de invitatii.

Da, se pot face suplimentari insa cantitatea minima este de 20 de bucati.

În maxim 1 – 2 zile lucrătoare de la confirmarea achitării  comenzii, veți primi o invitația pe whatsapp sau email.

Durata este de maxim 7  zile lucrătoare din momentul  în care s-a confirmat telefonic comanda.

Realizarea comenzii este împărțită astfel:

  • 2 – 3 zile lucratoare de la confirmarea telefonică pentru realizarea machetei grafice.
  • 1 – 2 zile lucratoare de la confirmarea machetei grafice/oferire BT (bun de tipar) pentru tipărire.
  • 1 – 2 zile lucratoare livrarea prin curier.
Invitațiile digitale au un termen mai rapid de 1 – 2 zile lucrătoare pentru livrarea pe email/whatsapp.
 
*Invitațiile digitale nu au drept de retur deoarece sunt un produs/serviciu digital astfel încât odată comanda plasată/achitată/livrată, nu mai poate fi anulată.
 

În funcție de complexitatea comenzii termenul de realizare se poate prelungi daca:

  • + 1 – 2 zile lucrătoare dacă invitatiile au asamblare complexă.
  • + 3 zile lucrătoare dacă invitațiile au sigilii.
  • + 5 zile lucrătoare dacă invitațiile au sigilii cu inițiale.

*Sigiliile cu inițiale nu pot fi realizate în regim de urgență.

*În perioada Aprilie – Iulie termenul se mai poate prelungi cu 2 – 3 zile lucratoare prin prisma faptului ca este o perioadă mai aglomerată.

*Zilele ce sunt considerate lucrătoare sunt de luni până vineri.

Livrarea se face prin 
curierat în 1-2 zile lucrătoare în toata România, după realizarea comenzii.
 
La finalizarea comenzii veți primi un email de expediere ce conține și nota AWB cu ajutorul căreia puteți verifica statusul comenzii.
 
Din momentul în care coletul este preluat de firma de curierat statusul comenzii poate fi verificat doar cu aceștia.

Da, însă este necesară o discuție în prealabil pentru a identifica nevoia dvs.

Dacă aveți design-ul dvs. si doriți doar printarea puteți opta pentru varianta de invitație de nunta cu modelul tău.

Da, puteți veni si dvs. cu un text personalizat sau puteți alege din cele prezentate de noi.

In cadrul formularului veți avea un set de întrebări printre care si o astfel de întrebare legată de text.

Acolo puteți opta spre a alege un cod de la unul dintre textele noastre

“Vezi texte invitații pentru nunta”

“Vezi texte invitații pentru botez” 

sau puteți selecta text personalizat.

Dacă veți selecta text personalizat se va deschide un câmp unde îl puteți completa.

Din pacate nu, singura posibilitate este de a achizitiona un alt plic suplimentar.

Nu se pot schimba, acestea fiind standard.
In cazul in care aveti o invitatie proprie si doriti sa fie realizata dupa cerintele dvs. puteti verifica optiunea de invitatie personalizata cu modelul tau.
Da, folosim o gama variata de fonturi.
In cazul in care cunoasteti denumirea fontului il puteti nota la observatii sau ne puteti comunica in momentul apelului telefonic de confirmare.

Da, insa este necesar in acest caz sa ne trimiteti textul cu diacritice.

Da, asta in cazul in care nu este mentionat in descriere “Plicul nu este inclus” sau in cazul in care modelul respectiv nu are plic prezentat in fotografie.

Da, se poate tipari contra cost. Tot ce aveti de facut este sa bifati in cadrul formularului din pagina de produs optiunea aleasa.

Din pacate nu se pot comanda mostre.
Invitațiile pot fi văzute în magazinul nostru din Brănești, Ilfov.

Produsele personalizate nu pot fi returnate, deoarece acestea dupa tiparirea/imprimarea conform cerintelor clientului nu mai pot fi folosite catre o alta persoana.

Daca produsele nu au fost personalizate conform machetei grafice acceptate de client, puteti returna produsele achizitionate, iar noi va vom reface in totalitate comanda fara niciun cost suplimentar in maxim 5 zile lucratoare, insa daca produsele au fost realizate exact dupa macheta pe care clientul a oferit un bun de tipar, nu ne asumam raspunderea.

Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, creativcards.ro – invitatii si materiale pentru evenimente (creativcards.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi..

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.