Creativcards.ro - invitatii si materiale pentru evenimente (creativcards.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare in Romania:

  • Ridicare din magazin, Livrare in 1-2 zile, Livrare gratuita
  • FAN Courier, Livrare in 1-2 zile, 20,00 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 750,00 RON

Cum pot evita să returnez un produs?

Returnarea produselor nu este un proces plăcut nici pentru tine, nici pentru noi.

Noi vom fi răspunzători de transport și de calitatea realizării produselor și te rugăm să nu îți faci griji în aceste privințe. 

Totuși, există câteva lucruri pe care le poți face pentru a te asigura că produsele tale vor fi exact cum ți le imaginezi:

  • Verifica cu atentie corectitudinea datelor introduse
  • Fii cât mai specific cu detaliile pe care le dai – pentru a te asigura că primești niște produse care să fie 100% pe gustul tău, nu ezita să oferi cât mai multe detalii și să pui cât mai multe întrebări.
  • Confirma macheta grafica (ofera bun de tipar) doar dupa ce te-ai asigurat ca totul este in regula.
  • Retururile sunt acceptate în cazul în care produsul prezintă defecțiuni cauzate de transport, sau defecte fizice. In cazul in care produsul are un defect fizic sau a ajuns degradat din cauza transportului, taxele pentru inlocuire sau returnare vor fi suportate de catre noi.

De ce să returnez produsul și cum pot face asta?

Alegerea returnării produselor este personală, însă această trebuie să fie întemeiată.

  • O.U.G. 34/2014 reglementează dreptul de retur în cadrul contractelor încheiate de consumatori cu profesioniștii, precum și pentru modificarea si completarea unor acte normative.
  • Site-ul creativcards.ro comercializează exclusiv produse personalizate după specificațiile consumatorilor, produsele de acest fel nu se returneaza și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
  • Reglementările privind dreptul de retragere din Contract, respectiv art. 13 și 14 din OUG 34/2014 nu se aplică pentru Contractele la distanță și cele încheiate în afara spațiilor comerciale, ce au ca obiect achiziția de produse personalizate conform comenzii consumatorului, după specificațiile acestuia.
  • Nu se acceptă returul produselor personalizate comandate de către consumatori, după specificațiile acestora, conform art. 16 lit. c din O.U.G 34/2014.

Retururile sunt acceptate în cazul în care produsul prezintă defecțiuni cauzate de transport, sau defecte fizice.

Pentru a returna un produs defect sau a cere inlocuirea, te rugăm să ne contactezi telefonic sau pe e-mail.

In cazul in care produsul are un defect fizic sau a ajuns degradat din cauza transportului, taxele pentru inlocuire sau returnare vor fi suportate de catre noi.

In celelalte cazuri returul nu este acceptat.

Produsele digitale nu se pot returna / anula după ce acestea au fost livrate către client.